duminică, 25 noiembrie 2012

Vis sau o alta lume

  Foarte multi oameni spun :  ,, Am avut un vis care   s-a intamplat , ca un vis ce previne viitorul . " Adevarat este ca de multe ori visam ceva care se va intampla si nu stim cum am putut visa viitorul . O presupunere este ca putem visa  viitorul , trecutul , alte vieti anterioare sau alte lumi paralele  .
   Atunci cand visam spiritul poate calatorii in orice realitate , deoarece atunci cand dormi spiritul tau se afla in aceasi stare in care va fi dupa moarte findca spiritul se afla mai aproape de lumea spirituala .
  Oare visul sa fie o alta viata a ta din trecut ? Chiar cat este de ciudata aceasta intrebare , ea poate fi adevarata  deoarece visezi de multe ori ca ai fost cavaler , ori ca ai fost la inchisoare , ori multe altele si poti visa si ceva din o alta viata viitoare dar aceasta este mai greu deoarece  s-ar sfida teoria ca reluarea vietii este o pedeapsa caci nu ai putut atinge puritatea si esti trimis in lumea aceasta pentru a  putea ajunge in lumea spirituala . Suntem prea mici pentru a intelege aceasta lume complexa si atat de intortocheata .

2 comentarii:

  1. Eu m-am visat pe mine insumi. Eu de obicei dorm in sufragerie si am visat exact ca eram in camera mea, era intuneric, stateam langa pat si ma uitam la mine insumi cum dormeam, iar deodata m-am intors intr-o parte si de acolo nu mai tin minte. Oare chiar sa fie adevarat? Adica, spiritul nostru iese din corp atunci cand noi visam?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cand dormi se mai intampla sa te visezi , ca spiritul cu adevarat iese din corp dar este sustinut de niste fire de chakra .

    RăspundețiȘtergere